Byly jste skvělý, styděl jsem se vás předbíhat!

Sobotní Mattoni Grand Prix Metro Běh atd. atd. se mi prostě líbil po všech stránkách. Jako loni svou úžasnou předstartovní atmosférou (cestou do sektoru C jsem potkal Lenku, což už se stává tradicí); čekáním uprostřed stáda, až nás vyženou na pastvu pro oči davu diváků, a nakonec proč ne, i tou minutou ticha za trojici hokejistů (ale tím by to už mohlo skončit); i vlastním během, kterej byl nečekaně v pohodě, pominu-li téměř trvalou TF mezi 165 a 179 (přičemž moje max. je 176... jak to, že žiju?)... kyčel nebolel (doporučuju koňskou mast!!!), neklopýtal jsem (tý tmy jsem se fakt bál), a celou dobu mě to bavilo a věděl jsem, že to Ústí za tejden dám.
Všechny holky kolem jsem podezíral, že si střihly i tu ženskou pětku večer, a přesto kolem lítaj jak andělé, radost pohledět i sebou nešvihnout (jeden vedle mě sebou švihnul teda fakt parádně!), a skutečně mně bylo tak nějak stydno, předběhl-li jsem některou z nich. Jsou (jste) prostě báječný, jak se tak mezi náma vznášej, culíky se jim kmitaj a některý kopou nohama tím roztomilým holčičím způsobem do stran.
Zas ze mě v cili lilo jak z vola, pomeranče dávno došly a v šatně bylo jak v sauně, ale než jsem došel do HanyBany, byl jsem v pohodě. Tam jsem si přisedl ke dvojici (Mirek Pokorný se ženou), jejichž syn doběhl na 28. místě a zrovna si zkusmo obklusával blok, aby nevychlad nebo co. Navíc to byli přátelé mýho spolužáka že základky a majitele hospody Boříka Kopečnýho, a tak jsme si skvěle popovídali nejen o běhání (líbily se jim komiksy z mýho ateliéru na výstavě FUD ve Veletržáku, což potěší, je to už pár let...), a v životě jsem nejed tak svělou klobásu jako tady (a nikdy takhle krátce před půlnocí).
Celej den jsem se dopoval burčákem, nejsem si ale jistej, zda to můžu doporučit. Mně to ale bodlo.
(Oficiální čas je 1:07:08, můj je 1:06:44, ten jejich bude asi včetně pochodu od výstřelu ke startu.)
A protože už je neděle, tak vám ji přeju hezkou!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Měšice 21. 4. 2023

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)