Tablet it be!

Líbí se mi, jak někteří vizionářští zaměstnavatelé vybavují své týmy tablety s konkrétní sadou aplikací pro ten který obor. Přijde mně sympatickým argument, že šetří na haldách zbytečně potištěného papíru, a udivuje mě případná nedůvěra vybavených k vybavení. A baví mě představa, jak se některé profese s tímhle trendem popasují:   
Popeláři jedním tažením upatlaných prstů vysypou všechny virtuální koše a ty jejich oranžové hřmotné obludy budou mít na boku nápis DELETE.
Pinglové budou používat iPady místo ubrousků(1) a hosté si budou vybírat z menu a personál prohánět odkazy na dobroty v nejbližších lokálech. 
Symfonický orchestr vybavený tablety s instrumentálními aplikacemi se vejde do jednoho autobusu, akorát činelista bude potřebovat iPady dva(2), a v operních a divadelních lóžích budou iPady fasované místo vějířů i programů. Kuchaři tablet ocení jako přenosnou plotnu(3) a hazardéři speciální kulatou edici místo rulety(4), naopak designeři kuchyňských potřeb navrhnou nové vály(5). Další accessórie sníží náklady na natáčení filmů, když scénář, režii, střih, distribuci i klapku(6) obstará jeden člověk. S doplňky se vůbec roztrhne appstore: madlo zpříjemní práci zedníkům(7), uklízečkám(8), truhlářům(9) a tenistům(10), brusle obohatí dětské zimní radovánky(11) a stávku(12) bude lze sdílet kdekoliv. 
Detektivům usnadní práci verze iPadouch(13) a vrcholný management nafasuje exkluzivní edici kapesních skládacích tabletek(14).
Ale protože žijeme v Česku, loudí se otázka: co si na těch poradách budou manažeři navzájem závidět? Poznámkový blok a propisku?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak jsem si to zkusil a už mě to nebaví.

Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (Beneše)

To za nás se bruslilo ještě skutečně, na opravdovým plastu, a ne jen virtuálně, jako teď…